Forgot password?

Španija – Madrid – Oktobar

DESTINACIJA
Evropski grad – Madrid

PAKET ARANŽMAN AVIONOM

3, 4 noćenja / 4, 5 dana

ŠPANIJA – MADRID

AVIONOM – 4, 5 dana / 3, 4 noćenja

Termini putovanja:
4.10 – 7.10.2024. / 11.10 – 14.10.2024. / 18.10 -21.10.2024. / 25.10 -28.10.2024.

Madrid je glavni grad Kraljevine Španije i autonomne pokrajine Madrid. Region (Madrid sa okolinom) se sa oko 5 miliona stanovnika ubraja u najveće evropske metropole. Sam grad Madrid (bez predgrađa) je sa svojih 3,1 milion stanovnika, posle Londona i Berlina, treći najveći grad u Evropskoj uniji. Madrid je kako od nacionalnog, tako i od internacionalnog značaja za trgovinu i finansije i politički je i kulturni centar Španije. Glavni grad je sedište španske uprave, pa osim kralja, u njemu žive katolički biskup i važni pripadnici vlade i vojske. Ovde je smešteno 6 univerziteta, razne visoke škole, mnoga pozorišta, muzeji i druge kulturne ustanove.

CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

  • avio prevoz na relaciji Beograd Madrid – Beograd (prevoznik Air Serbia)
  • transfer aerodrom – hotel – aerodrom
  • aerodromske takse 50.65€ (na dan objavljivanja programa – podložne promeni)
  • smeštaj u hotelu sa 3*/4*/5* u Madridu, na bazi 3 noćenja sa doručkom (kontinentalni švedski sto)
  • agencijske usluge

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

  • međunarodno zdravstveno osiguranje
  • individualne troškove

PROGRAM PUTOVANJA:

1. Dan BEOGRAD – MADRID

Dolazak putnika na aerodrom “Nikola Tesla”, dva sata pre poletanja aviona. Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Poletanje aviona za Madrid u 14:20h (JU 572). Sletanje aviona u Madrid u 17:45h (JU572). Noćenje.

2. Dan MADRID

Doručak. Slobodan dan za individualne aktivnosti. Noćenje.

3. Dan   MADRID

Doručak. Slobodan dan za individualne aktivnosti. Noćenje.

4.dan MADRID – BEOGRAD

Doručak. Napuštanje hotela. Slobodno vreme. Transfer do aerodroma. Poletanje aviona za Beograd u 18:30h (JU573). Sletanje na aerodrom „Nikola Tesla“ u 21:40h (JU573). Kraj programa.

SMEŠTAJ U NAVEDENOM HOTELU ILI SLIČNOM:

PUERTA DE TOLEDO 3*

Lokacija: 1.4 km od centra grada do kojeg se lako dolazi gradskim prevozom. Sadržaj: recepcija, restoran u kome se služi hrana, free WIFI, parking uz doplatu. Smeštaj: Svaka soba sadrži kupatilo sa fenom za kosu, klima uređaj, SAT TV, besplatan wi-fi. Usluga: Noćenje sa doručkom (doručak je po principu samoposluživanja – kontinentalni švedski sto).

Više informacija o hotelu na https://www.hotelpuertadetoledo.com/

PUERTA DE AMERICA 5*

Lokacija: 3.9 km od centra do kojeg se lako dolazi gradskim prevozom. Sadržaj: recepcija, restoran u kome se služi doručak, parking (uz doplatu), teretana, bazen na otvorenom. Usluga: Noćenje sa doručkom (doručak je po principu samoposluživanja – kontinentalni švedski sto).

Više informacija o hotelu na https://www.hotelpuertamerica.com/en/

ILUNION ALCALÁ NORTE  4*

Lokacija: 7 km od centra grada do kojeg se lako dolazi gradskim prevozom. Sadržaj: recepcija, restoran u kome se služi doručak, parking (uz doplatu). Smeštaj: Svaka soba sadrži kupatilo sa fenom za kosu, klima uređaj, SAT TV, besplatan wi-fi. Usluga: Noćenje sa doručkom (doručak je po principu samoposluživanja – kontinentalni švedski sto) .

Više informacija o hotelu na https://www.ilunionalcalanorte.com

ILUNION PIO XII 4*

Lokacija: 9 km od centra grada do kojeg se lako dolazi gradskim prevozom. Sadržaj: recepcija, restoran u kome se služi doručak, parking (uz doplatu). Smeštaj: Svaka soba sadrži kupatilo sa fenom za kosu, klima uređaj, SAT TV, besplatan wi-fi. Usluga: Noćenje sa doručkom (doručak je po principu samoposluživanja – kontinentalni švedski sto) .

Više informacija o hotelu na https://www.ilunionpioxii.com/

SILKEN PUERTA MADRID 4*

Lokacija: Hotel je smešten na oko 6 km od centra grada do kojeg se lako dolazi gradskim prevozom. Sadržaj: recepcija,   restoran u kome se služi doručak, parking (uz doplatu). Smeštaj: Svaka soba sadrži kupatilo sa fenom za kosu, klima uređaj, SAT TV, besplatan wi-fi.  Usluga: Noćenje sa doručkom (doručak je po principu samoposluživanja – kontinentalni švedski sto) .

Više informacija o hotelu na https://www.hoteles-silken.com/en/hotel-puerta-madrid

NAČIN I USLOVI PLAĆANJA: Cene paket aranžmana su izražene u EUR. Plaćanje je dinarsko po zvaničnom srednjem kursu NBS na dan uplate. Ukoliko aranžman nije plaćen u celosti, ostatak duga se izražava u evrima i plaća se prema kursu na dan uplate.

  • gotovinski ili platnim karticama Visa, Mastercard, Maestro, American Express i Dina, rezervacija aranžmana se obezbeđuje uplatom akontacije u iznosu od 40% od vrednosti aranžmana, a ostatak se plaća najkasnije 15 dana pre polaska na putovanje.
  • plaćanjem na rate (do 9 mesečnih rata, bez uplate akontacije i bez kamate) – kreditnim karticama Intesa banke (Visa i Mastercard), plaćanje prilikom rezervacije.
  • čekovima građana u tri mesečne rate, rezervacija aranžmana se obezbeđuje uplatom akontacije u iznosu od 40% od vrednosti aranžmana, a za ostatak se deponuju čekovi najkasnije 15 dana pre polaska na putovanje.
  • virmanskom uplatom pojedinaca ili preduzeća na osnovu izdate fakture

VAŽNE NAPOMENE:

  • Realizacija svih programa putovanja agencije BELVI zavisi od epidemioloških mera koje donose nadležni organi države Srbije, kao i država tranzita ili krajnje destinacije. Od momenta objavljivanja programa putovanja do momenta realizacije putovanja, moguće su izmene uslova za realizaciju putovanja, ukidanje pojedinih mera ili uvođenje novih. Za realizaciju putovanja, merodavni su uslovi putovanja važeći na dan početka putovanja. Uvođenje novih epidemioloških mera koje ne isključuju realizaciju putovanja na ugovoreni način, ne može biti osnov za otkaz ugovorenog putovanja od strane putnika. Putnici su u obavezi da prihvate i poštuju sve državne mere važeće na dan početka putovanja, u cilju realizacije ugovorenog putovanja.
  • Potrebno je da svaki putnik pre polaska na putovanje proveri status države u koju putuje i da pribavi svu neophodnu dokumentaciju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da putnik ne poštuje važeće mere ili nema svu neophodnu dokumentaciju za putovanje.
  • Sobe se koriste prvog dana iz tabele od 14h (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09h.
  • Jedan hotelski dan, kao i rezervisane usluge računaju se od podneva datuma početka boravka do podneva poslednjeg dana aranžmana, bez obzira kada (u zavisnosti od satnica avio leta) gost uđe u hotel.
  • Dodatni, odnosno pomoćni ležaj je uglavnom manjih dimenzija od standardnog ležaja i uobičajeno je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili je sofa/fotelja na rasklapanje.
  • Rezervacija aranžmana za jednokrevetnu sobu/smeštajnu jedinicu se radi na upit. Doplata nije moguća u svim studijima i apartmanima.
  • Rezervacija hotela se vrše po uplaćenoj akontaciji 40%. Organizator ima dnevno obaveštenje od strane hotela ili ino partnera o stanju popunjenosti i slobodnim kapacitetima, ali Organizator ima obavezu da dobije konačnu potvrdu, koja se dobija do 48 sati po uplati. Ukoliko rezervacija ne bude potvrđena od strane hotela, celokupan iznos akontacije se vraća.
  • Oznaka kategorije hotela u programu putovanja je zvanično utvrđena i odobrena od Nacionalne turističke asocijacije i važeća je na dan zaključenja ugovora između organizatora putovanja i ino partnera.
  • Organizator putovanja ne garantuje spratnost, pogled, broj sobe ili apartmana, sedište u avionu ili autobusu, ukoliko to nije predviđeno cenovnikom kao mogućnost doplate. Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija, po dolasku gostiju.
  • Putnici se moraju pridržavati istaknutog kućnog reda u smeštajnom objektu.
  • Navodi o sadržaju određenih usluga ili sadržaja koje pruža hotel, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Moguća je doplata, na recepciji hotela, za mogućnost i način korišćenja pojedinih usluga (masaža, sauna, spa centar, fitnes, internet, sef, pegla, električni bokal, konzumacija pića iz mini frižidera/mini bara, sportski tereni i slično.).
  • U uslovima niske sezone, a nekada i u sezoni, moguće je da neki sadržaji smeštajnog objekta, ugostiteljski i trgovinski objekti u mestu opredelenja nisu u funkciji, za šta Organizator putovanja ne može biti odgovoran.
  • Fotografije na internet prezentaciji unutrašnjih sadržaja smeštajnih objekata i soba su informativnog karaktera i ne garantuju da će putnik dobiti baš smeštajnu jedinicu izgleda, položaja, opremljenosti i veličine kao na fotografiji.
  • Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i pravilima i o njima brinu nadležni inspekcijski organi.
  • Usluga Wi-Fi internet konekcija nije uključena u cenu aranžmana. Dostupnost signala zavisi od kvaliteta koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekat odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Moguće je da je wi-fi obezbeđen samo u pojedinim (javnim) delovima smeštajnog objekta oko recepcije ili bazena, bara i slično. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije.
  • Cena je garantovana uz uplatu kompletnog iznosa. U slučaju promena nakon zaključivanja Ugovora o putovanju, koja se odnose na promene na monetarnom tržištu (kurs valuta), ili kada je cena izražena u dinarima, do promene u tarifama prevoznika i drugim zakonom predviđenim slučajevima, organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa putovanja, otkaza putovanja ili da ga realizuje u saradnji sa drugom agencijom o čemu je dužan da obavesti putnike najkasnije pet (5) dana pre predviđenog početka putovanja.
  • Maloletna lica ukoliko sama putuju, moraju imati saglasnost roditelja ili staratelja da mogu samostalno da putuju.
  • Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu (pasoš).
  • Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju.
  • Agencija ne snosi odgovornost za neispravnu putnu ispravu učesnika u putovanju, nedobijanje vize za kategoriju putnika kojima je viza potrebna, kao i u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju zemlje odredišta i smatraće se da je putnik odustao od aranžmana i postupiće se prema Opštim uslovima putovanja.
  • Putnici su obavezi da prilikom prijave za putovanje prijave svoja puna imena, prezimena i datume rođenja, kako su upisana u pasošu. Pogrešno prijavljen podatak (devojačko prezime, nadimak i sl.) biće unet u avionsku kartu, vaučer za smeštaj i druga putna dokumenta i može prouzrokovati probleme putniku tokom putovanja kod pograničnih ili aerodromskih službi kao i u smeštajnim objektima. Svaka promena se naplaćuje po cenama avio prevoznika u datom momentu.
  • Prilikom prijavljivanja imena putnika potrebno je navesti tačan datum rođenja deteta koji se najavljuje u smeštaju. Vlasnik smeštajnog objekta zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
  • Putnik je obavezan da poseduje Međunarodno putno osiguranje koje se može pribaviti u prodajnoj službi Organizatora.
  • Putnici su dužni da prilikom rezervacije aranžmana dostave ispravan broj mobilnog telefona i e-mail adresu.
  • Organizator putovanja dan/dva dana pred put pozivom ili e-mailom šalje obaveštenje o polasku, ukoliko putnik ne dobije obaveštenje, dužan je da kontaktira agenciju radi dobijanja tačnih informacija o vremenu i mestu polaska.
  • Organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmene u programu putovanja (redosled i vreme pojedinih sadržaja u programu) u zavisnosti od objektivnih okolnosti (kašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobraćaju, štrajkovi, vremenske neprilike, viša sila i slično).
  • Organizator ima pravo da akcijama First i Last minute ponude prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije formirane i koje se razlikuju od cena u cenovniku. Putnici koji su uplatili aranžman po cenama iz cenovnika u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo na nadoknadu za razliku u ceni u odnosu na Last minute cene. Putnici koji su rezervisali putovanje po uslovima i cenama First minute u slučaju otkaza kompletnog aranžmana primenjuje se propisana stopa otkaza bez obzira da li je gost našao zamenu. Postoji mogućnost da hotel ne prihvati zamenu. U slučaju mogućnosti zamene, putnici koji menjaju putnike koji su odustali, zadužićese novom cenom po važećem cenovniku na dan promene rezervacije.
  • Organizator putovanja, tokom čitavog trajanja aranžmana, ne snosi odgovornost za eventualni gubitak, krađu ili nestanak: putnih isprava, dokumenta, novca, vrednih stvari, prtljaga. Putnici se mole da se brižljivo staraju o navedenim stvarima i da koriste mogućnosti smeštajnih objekata za čuvanje istih.
  • Na redovnoj linij prevoznik je Air Serbia, dozvoljen je jedan prtljag po osobi maksimalne težine 23 kg i jedan ručni prtljag maksimalne težine 8 kg. Deca ispod 2 godine nemaju pravo na prtljag.
  • Organizator preporučuje da se putnici informišu o uslovima ulaska u zemlje Evropske unije (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju …) na webstranici Delegacije Evropske unije u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi / konzulatu zemlje u koju putuju.
  • Putnici su obavezi da pažljivo pročitaju program i sadržaj aražnmana pre potpisivanja Ugovora o putovanju, a potpisnik Ugovora je u obavezi da sa programom i sadržajem aranžmana i Opštim uslovima putovanja upozna ostale učesnike u zajedničkom putovanju.
  • Agencija nema odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja. Validan je samo pisani program istaknut u agenciji i predstavljen na agencijskoj web prezentaciji.
  • Molimo putnike da pažljivo pročitaju Opšte uslove putovanja koji su sastavni deo ovog programa.

 

Aranžman je rađen individualan. ORGANIZATOR  zadržava pravo korekcije cena usled promena na monetarnom tržištu ili promena cena smeštaja ili prevoza. ORGANIZATOR zadržava pravo izmene u programu putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti).


Organizator: BELVI d.o.o., 11070 Beograd (Novi Beograd), Jurija Gagarina 12b,
Matični br. 06037763, Kategorija licence A br. OTP-116/2021 od 13.10.2021.
Beograd, Stari grad, Kosovska 8, 011/322-33-00; 3341-839, office@belvi.rs
Beograd, Vračar, Beogradska 6, 011/322-33-00; 3341-839, info@belvi.rs
Uz ovaj program i cenovnik važe Opšti uslovi putovanja agencije Belvi DOO.
Cenovnik br. 1 / 17.05.2024.

U skladu sa odredbama Zakonu o turizmu Organizator Belvi d.o.o. ima garancije putovanja po Polisi osiguranja broj 470000057767 od 05.10.2023. zaključenog sa akcionarskim društvom TRIGLAV OSIGURANJE ado Beograd. Garancija putovanja se aktivira bez odlaganja u roku od 14 dana od dana nastanka osiguranog slučaja pisanim putem ili telegramom na „TRIGLAV OSIGURANJE ADO BEOGRAD”, ul. Milutina Milankovića 7a, Novi Beograd, na tel +381 11 33 05 100 ili na e mail office@triglav.rs . Polisa osiguranja broj 470000057767 važi od 01.10.2023. godine Akcionarskog društva za osiguranje „TRIGLAV OSIGURANJE ADO BEOGRAD” u visini od 100.000.- Eura